22 april 2013

Bröllop, motorcykel och segelbåt

Nu var det tag sedan jag var här och uppdaterade bloggen men det har varit mycket att fixa inför min sons bröllop :) Nu börjar allt bli klart och på lördag så är det den stora dagen. Några små kort har jag hunnit med att göra men tyvärr inga nya designer i Studio.
Totalt har jag gjort 5 sådana här kort men jag väljer att bara lägga ut en bild på 2 av dom här idag. Jag tycker att dessa cliparts är så söta och man kan använda dom till så mycket. Perfekta små kort att ge till någon man tycker om eller som tack för fikat. Bilderna har jag hittat på nätet och de är fria att använda enligt de sidor jag hämtat dom från. Jag har importerat bilderna i Studio och valt en snygg tag i mitt bibliotek och lagt runt bilden. Sedan är det bara att göra en print and cut.
Väldigt enkla och rena kort men så söta.
Jag hoppas att jag ska kunna uppdatera bloggen lite oftare med lite nya designer efter bröllopet men samtidigt är det ju nu säsongsstart på min och makens stora fritidsintressen. Vi kör ju båda motorcykel och dessutom har vi en segelbåt som sjösattes idag. Så jag säger som så här: det blir vad blir framöver men min ambition är att komma lite nytt inom kort.
Ha en bra vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar