31 januari 2013

25-årskort gjort på beställning



Denna fina kortmall hittade jag på www.cardmakingparadise.com där jag är medlem sedan något år tillbaka. Där finns det hundratals kanonfina mallar. Hon lägger ut dom i olika format så även om man inte har en skärmaskin så kan man använda sig av hennes pdf-mallar.
Detta kort är ett så kallat stafflikort som när man ställer det upp står och lutar mot insidans dekoration eller kant.
Detta kort gjorde jag till en god vän vars lillebror fyllde 25 år. Att jag valde denna kortmall beror på att hennes bror arbetar som kock. Kockmössan är en clipart som jag oxå hittat på nätet, den tog jag in i Studio och tracade och skar sedan ut den i 2 lager (botten i svart, toppen i vitt).
Jag har nu äntligen oxå fått hem mina sketchpennor till min Cameo så mitt kommande projekt kommer att bli något gjort av dessa :) Så nu har jag inte tid att skriva mer här.
 
Ha en bra dag alla

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar