29 januari 2013

Ett underbart doftande teljuskort

 
Detta var en rolig mall som jag hittade på Youtube. Det är ju lite roligare att ge bort ett kort med doftljus till någon man tycker om. Jag hittade 2 utföranden (2 olika filmer) på den här mallen, en med plats för 4 ljus och en med plats för 5 ljus. Jag tog mig friheten att från måtten som angavs i youtube-filmen skapa en klippfil till min Cameo. Detta underlättade ju så det blev några stycken i ett svep :)

















Tyvärr kommer jag inte ihåg vem som lagt upp filmerna på Youtube men om jag hittar dom så kommer jag att lägga upp en länk här framöver. De senaste 2 åren har jag samlat på mig väldigt många mallar och klippfiler och det är inte alltid jag kommer ihåg vem som designat vad, men jag kommer aldrig att hävda att jag designat något som inte är mitt eget. Jag kommer heller aldrig att publicera mallar eller klippfiler här som inte är mina egna. Däremot kommer jag att visa foton på färdiga alster som jag skapat med hjälp av andras fina mallar.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar