6 februari 2013

A Love Bouqet for Valentines Day

 
Varför inte fortsätta i kärlekens tecken en dag till :) När jag började med denna designen hade jag tänkt att göra en bukett med ballonger i olika former och färger. Vid skapandet av den första så växte det fram ett hjärta och innan jag visste ordet av det hade denna bukett med ballonger blivit en bukett med med kärlek i stället. Så ballonger får det bli en annan gång. I och för sig så är väl detta också en typ av ballonger :)
Snart är jag långledig och då ska jag fortsätta att exprimentera med mina sketchpennor och min vinyl. Jag har inte gjort något som jag tycker är lönt att ens publicera här än men det kanske kommer i helgen, vem vet.
Här kommer länken så du kan ladda ner denna studiofil. Håll till godo
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar