7 februari 2013

Lite förändringar är roligt

Ja nu är det äntligen sista arbetskvällen denna veckan. Efter denna väntar 4 dagars ledighet och massor med pyssel i både dator och på skrivbordet :) Dessutom är det en Ullaredsresa inplanerad på söndag så jag hoppas verkligen att vädret blir bättre och att snön som kommit på vägarna smälter bort.
Som ni ser så har jag uppdaterat utseendet på min blogg lite, det kommer nog att bli ytterligare förändringar under helgen för jag är inte riktigt nöjd med den. Jag har inte hittat alla funktioner ännu och det tar ju en stund att prova olika layouter och färgteman.
Idag ville jag bara visa ett kort som jag gjorde till min son när han fyllde 25 år. Kortmallen har jag skapat i mitt Silhouette Studio. Det är en väldigt enkel mall att göra själv, man använder sig av textverktyget skriver siffrorna och svetsar samman dom. Efter några småjusteringar så har man en fin kortmall :)
Tyvärr har jag ingen freebie idag men det kan nog komma en eller två under kommande helg.
 
Ha en bra dag.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar