5 februari 2013

Studiofile for free



Jag satt och lekte lite i mitt Silhouette studio i dag och det slutade med en liten ranka och ett hörn med hjärtan. Alla hjärtans dag närmar sig ju så det kanske finns någon som kan ha användning för det här :) Jag hoppas att den här nedladdningsfilen funkar, jag har inte riktigt fått kläm på det här med uppladdning ännu. Skulle det inte funka så hör av er så skickar jag den via mail i stället. Håller på  och kollar runt på olika uppladdningsplatser och kommer att prova mig fram tills jag hittar en plats som funkar för mig.
För att återgå till min freebie så har jag inte provat att skära ut den ännu utan bara skrivit ut en bild på den för att visa hur den ser ut.
Så håll till godo här kommer min första men förhoppningsvis inte sista freebie :)


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar