24 februari 2013

Heartshaped card


 
Nu är det mycket som ska planeras och ordnas med. Jag hjälper just nu till med att ordna ett bröllop. Det är så roligt att få klura ut hur inbjudningskorten ska se ut och komma på någon fin design för placeringskorten till bordet. Dessutom vill jag ju göra ett alldeles speciellt kort till de lyckliga tu.
Så när jag nu var inne i kärlekens tecken och skapade så kom jag på att jag för ett tag sedan designade ett hjärtformat kort. Jag plockade fram det och gjorde några små justeringar och tänkte att det vill jag dela med mina läsare här på bloggen.
På tal om det så vill jag även passa på att säga att bloggen har spridit sig till en hel del länder runt omkring i världen, och det gör mig så glad. Det är många som laddat ner mina filer och det är så roligt :) Så jag vill säga tack till er som läser och delar min blogglänk och till er som laddar ner filerna, det är ju ett tecken på att det jag gör uppskattas :)
Jag önskar er alla en skön söndag kväll.
 
Klicka på länken nedan för att ladda hem dagens freebie.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar