3 mars 2013

Mushrooms with garden gnom

Tiden går fort när man har mycket att göra. Nu börjar jag bli färdig med inbjudningskorten till min sons bröllop, har bara några kuvert kvar att att skära ut. Så i morgon ska jag köpa frimärken och sedan ska de läggas på brevlådan. En sak klar på min lista, nu kan jag börja med nästa. Placeringskorten. De ska designas och provskäras så att när jag har alla anmälda namn så är det bara att skriva ut och sedan skära ut dom. Sedan är det dags för att göra programbladen till kyrkan. Det är så roligt att få vara med och fixa och greja med detta.
 
Jag har i alla fall hunnit med att göra en liten freebie som jag vill dela med mig av. Jag har inte hunnit att provskära den men jag hoppas att den ska fungera. Jag vet att det är långt kvar till jul men jag satt och gjorde några fina svampar med tillhörande grästuva och tyckte att en liten tomte passade bra där :) Jag gjorde honom grå på bilden för då kan man ta honom för en trädgårdstomte. Så om du vill ha några svampar med en liten tomte så klicka på länken här nedanför.
Ha en fortsatt bra helg
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar