21 februari 2013

Kitchen supplies freebie

 
Hade ju tänkt att göra lite fler egna designer och lägga upp ett litet lager som jag kunde dela med mig av här framöver men då slog bacillerna till. Så det har mest blivit soffhäng med tråkiga tv-program de sista dagarna. Börjar känna mig lite bättre nu så jag ska släpa mig ner till affären idag och handla lite nödvändigheter och sedan se om jag orkar sitta en stund vid mitt Studio och leka lite. Det tråkiga är att det satt sig i bihålorna så jag har ju konstant malande huvudvärk och då är det inte roligt att sitta någon längre stund vid en datorskärm heller. Man tar en Alvedon och sitter en liten stund och sedan får man pausa och lägga sig lite igen. Jaja man överlever väl det här också men det är ju så trist att inte ha någon ork.
Jag har i alla fall en freebie som jag gjorde innan bacillerna slog till. Jag gjorde ju ett kort för ett tag sedan till en kock i form av ett förkläde (inte min design) och fick då lite ideér om att göra egna kökstillbehör som man kan dekorera kort eller albumsidor med. Jag har inte själv provat att skära ut dom så jag hoppas att de ska fungera. Är det några problem med att skära ut dom så får ni gärna höra av er så ska jag försöka att åtgärda dom. Så här nedan kommer länken till dagens freebie.

 
 

2 kommentarer:

  1. Thank you Anne-Belle. These are very nice. It's kind of you to share these. Best wishes, Debbie

    SvaraRadera