11 februari 2013

Lovebird


 
Ja, det blev inte så många inlägg i helgen och inte blev det några filer att dela heller. Jag fastnar i både det ena och det andra :) Jag har i alla fall gjort ett kort efter en tutorial som jag fann här: http://valitasfreshfolds.blogspot.se/
Detta är en jätteduktig kvinna som gör snygga saker med hjälp av punchar och dies. Jag fuskade lite och gjorde en egen mall i Studio som jag skar ut med min Cameo. Resultatet ser ni här ovanför. Detta är ett otroligt sött Lovebird-kort som man kan ge till någon som man tycker om. Det jag har kvar att göra är att glittra hjärtanen lite och kanske piffa den lite ytterligare med ditt och datt.
Jag hoppas att jag ska kunna designa lite mallar i veckan som kommer så att det blir lite mer att dela här till kommande helg i stället.
 
Ha en bra kväll/natt

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar