12 februari 2013

Påsken närmar sig...


 
Den som väntar på något gott......väntar alltid för länge :) Så blev det äntligen lite tid att göra en ny fil att dela med mig av. Påsken är ju snart här, snart och snart men tiden går så snabbt så när den väl står för dörren så undrar man vart tiden tog vägen.
Jag testade att göra olika former i mitt Studio och när jag lekt en stund så hade denna formen skapats. Satt en stund och funderade på vad jag kunde använda den till och kom på att man kunde göra en kortmall av den. I mitt exempel så blev det ett Påsk-kort men man kan ju ha den till vilken typ av kort som man vill. Tyvärr blev bilden lite dålig, jag gjorde en print screen idag då det går lite snabbare att  få upp den i bloggen.
Jag hoppas att det finns någon som har användning för denna kortmall så håll till godo.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar