9 mars 2013

Digitala papper

Då har ytterligare en vecka gått och som vanligt är det mycket som ska fixas här och där. Inbjudningarna till bröllopet är utskickade och nu väntar ett par kortbeställningar på att påbörjas.
I natt har jag dessutom varit barnvakt till världens bästa barnbarn och vi har haft så mysigt :)
Jag har också suttit mycket med Photoshop på lediga stunder och provat mig fram med olika tekniker, bland annat hur man bäst gör digitala scrap-element och papper. Det är mycket att tänka på och att lära sig så man får börja med lite lättare saker i början och sedan kan man lägga till mer avancerade verktyg efterhand. Det finns en hel del bra sidor på webben där det finns steg-för-steg-instruktioner och det är precis det jag behöver för att komma i gång :)
Dessutom har jag en, eller mer korrekt 3 freebies, 3 st digitala papper som jag gjort med hjälp av photshop. Vill tillägga att shapen (blomman med hjärtat i) som jag använt är inte skapad av mig, det är en freebie jag hittat en gång i tiden på nätet.  Hoppas att de kan vara till nytta för någon.
Ha en bra helg
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar