21 mars 2013

En liten Påskfreebie

 
 
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg. Gubben och jag har varit på en weekendresa i Tyskland och njutit av lite trevligt umgänge med några vänner. Dessutom så har jag fått fixa med min e-post då den blev kapad också. Så det har inte blivit mycket skapande, men ett kort har det blivit som är levererat och klart i alla fall. Jag har också hunnit med att göra en liten påskhare som jag tänkte dela med mig av idag. Det är ju bara en vecka till påsk så den kanske kan komma till användning för någon.
Nu kommer ju min långlediga helg så kanske det blir lite mer tid att skapa lite mer påskfiler, jag hoppas på det i alla fall. Så håll till godo med den här så länge så får vi se vad som hinns med till helgen :)
Ha en bra dag
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar